onsdag 19 november 2008

Kvällssnacks


Här är ett litet kvällssnacks som jag gjorde till mig själv när magen kurrade sent på kvällen och jag skulle kolla på det senaste avsnittet av Gossip girl (trots att jag är 30 år gammal...). Jag skar helt enkelt upp en morot, en bit gurka och lade upp några körsbärstomater som jag dippade i resten av den kalla såsen från vår grekiska middag.

Ps. Vanligtvis är jag inte sådär nyttig när det gäller kvällssnacks - bara så ni inte får fel uppfattning om mig...

2 kommentarer:

Sanna sa...

Detta snack är något av det godaste som finns! Först tror man att det är lite trist men när man väl börjar mumsa så blir man riktigt glad :) Mina barn älskar den här sortens snack! Men de vill ibland även ha rå potatis till....hmmm... inte min favorit precis..

Malin Collin sa...

Haha, rå potatis! Det var kul! Men jag håller med - det ser urtrist ut men är jättegott! En god dip och man har bästa snackset!