onsdag 3 september 2008

Välkommen till min matblogg!

Välkommen till min renodlade matblogg! Bloggat har jag gjort i flera år och där har jag då och då lagt in en bild på dagens middag och kortfattat skrivit några rader om vad den innehöll. Det brukar vara ett ganska populärt inslag som brukar leda till att jag får klämma fram ett recept i kommentarerna. Här i denna blogg tänkte jag enbart fokusera på mat, matlagning, roliga produkter, smarta tips och recept som passar till tisdagkvällen likväl som lördagmiddagen. Håll till godo!

4 kommentarer:

Ofelia sa...

Helt brilliant! Tack Malin, detta har jag väntat/hoppats på! :)

Malin Collin sa...

Åh, tack! Vad kul - nu blir jag mer taggad att komma igång på riktigt!

Anonym sa...

Nu behöver man inte ha någon kokbok, denna blogg räcker! Älskar Din mat! Kram Mamma

Malin Collin sa...

Åh, tack! Well, kokbok behöver du kanske ändå men du kan ju kanske få lite inspiration här!
Kramar